Умови обслуговування клієнтів

Ознайомтеся з інформацією про:

Політика повернення і обміну товарів

Порядок процедури повернення та обміну товарів, придбаних в компанії ВСВ-Груп, регламентується нормами Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення або обмін товарів належної якості

Клієнти мають право обміняти або повернути товарні позиції належної якості, які відносяться до групи готових виробів і не вимагають додаткового індивідуального виготовлення (автоматика і аксесуари для всіх типів воріт, шлагбауми та паркувальні системи, матеріал ПВХ в рулонах, пластикова тара). Повернення цієї категорії товарів реалізується за умови, що після покупки вона не підійшла за певними параметрами, серед яких: коректно підібрані розміри, комплектація, виконувані функції або забарвлення. Покупець може повернути або зробити обмін необхідної товарної позиції протягом двох тижнів (14 днів) з моменту придбання.

У відповідності з правилами повернення – покупець не може обміняти / повернути вироби, які були виготовлені за індивідуальними параметрами і технічним завданням. Серед них:

  • Системи захисту від сонця;
  • Маятникові та холодильні двері;
  • Перевантажувальне обладнання;
  • Ролетні системи;
  • Профільні системи;
  • Ворота;
  • Стелажні конструкції;
  • Готові ПВХ-завіси.

Варто зазначити, що під час оформлення замовлення між компанією ВСВ-Груп і Замовником укладається договір, відповідно до якого покупець не має права відмовитися від виробу, що виготовляється за індивідуальним вимогами з можливістю використання, виключно стороною, яка його придбала.

Повернення або обмін продукції неналежної якості

У тих випадках, коли клієнт отримує виріб неналежної якості, з певними дефектами або функціональними порушеннями, що не дозволяють використовувати виріб за призначенням – повернути або обміняти його можна в перші 14 днів після покупки. Але, тільки в тому випадку, якщо дефекти могли виникнути через виробника.

Покупець не може провести обмін або повернення товару, який був зіпсований не з вини виробника, наприклад:

  • на нього впливали природні явища, дії тварин або були вчинені механічні пошкодження;
  • в нього потрапили сторонні предмети або рідина;
  • ушкодження з’явилися в результаті неправильного транспортування або встановлення;
  • об’єкт пошкоджений від несанкціонованого доступу осіб, не уповноважених на проведення процедур по його експлуатації;
  • товар застосовувався в неналежних для нього умовах.

Терміни, умови та порядок повернення товару належної / неналежної якості

Якщо є необхідність повернути (обміняти) виріб, належної якості – слід реалізувати процедуру повернення протягом двох тижнів (14 днів) з дати придбання. Процедура обміну або повернення продукції може бути реалізована тільки в тому випадку, якщо покупець повертає його без пошкоджень і слідів експлуатації. Крім того, клієнту слід зберегти цілісними всі наліпки, пломби і оригінальну упаковку. Якщо виріб було придбано в комплекті або ж до нього йшов подарунок в рамках акційної пропозиції – це все також слід повернути назад в повному обсязі.

За умови наявності відповідних товарних позицій на складі – запит на повернення / обмін товару неналежної якості підлягає негайному задоволенню. Якщо процедура повернення або обміну вимагає додаткової перевірки якості від співробітників компанії – повернення / обмін здійснюється протягом 14-30 днів або в рамках взаємної домовленості сторін.

У тому випадку, якщо необхідна товарна позиція відсутня на складі, вимога Замовника про її заміну підлягає реалізації в 2х-місячний термін з моменту подання відповідної заяви.

Якщо задовольнити вимогу Замовника про заміну товару в установлений зобов’язаннями термін неможливо – Замовник має право висунути вимогу про повернення грошових коштів за товар.

Для здійснення процедури повернення або обміну товарної позиції покупцеві необхідно мати з собою пакет документів, що дозволяють провести дану процедуру:

  • документ-ідентифікатор особи (паспорт, водійські права, ID-карта),
  • товарний чек або накладну,   
  • заяву про повернення / обміну товару з обов’язковим зазначенням причини,
  • акт повернення.

Фізичне розташування, де можна зробити повернення / обмін:

головний офіс компанії ВСВ-Груп знаходиться за адресою: бул. Вацлава Гавела 4, оф.304. Графік роботи: пн-пт: 9.00-18.00, сб: 10.00-15.00, нд-вихідний.

Терміни та умови повернення коштів

Після подачі заяви в довільній формі на повернення коштів ми проведемо процедуру підтвердження виконаних умов до продукції, що підлягає поверненню. Після цього, компанія ВСВ-Груп повертає Замовнику гроші протягом 7 днів, таким самим способом, яким було оплачене замовлення або за угодою сторін.

Послугу з доставки товару належної якості – оплачує Замовник. Якщо відправник не сплатив послугу доставлення повернення виробу – вартість доставлення буде вирахувана із загального платежу, що повертається. Транспортні витрати з повернення товару неналежної якості – оплачує Продавець.

 

Гарантійні і постгарантійні зобов’язання

Умови та порядок проведення гарантійного обслуговування

Головним завданням і метою діяльності нашої компанії є роздрібний продаж надійної продукції, властивості якої повністю відповідали б вимогам клієнтів. Своєчасне інформування клієнтів про принципи гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас велике значення.

Дане гарантійне зобов’язання поширюється виключно на вироби і послуги, придбані в компанії ВСВ-Груп.

Якість товару і виконаних робіт повиннф відповідати стандартам заводу виробника, технічним умовам, зазначеним в технічних описах і в додатку по експлуатації продукту, нормам і стандартам, що діють в Україні.

Клієнту при прийомі виробу та перевірці його роботи необхідно звернути увагу: чи є на обладнанні подряпини, вм’ятини, інші ушкодження, чи плавно він працює; чи присутні сторонні шуми при експлуатації. Виключно після реалізації такої процедури, документи про прийом-передачу робіт підписуються.

У момент отримання продукції Замовник стає володарем гарантійного талона, який діє певний фіксований період, з дати зазначеної в акті прийому-передачі товару:

  • Автоматика та аксесуари для ворітних систем, шлагбауми: Alutech – 24 міс; Comunello – 36 міс; An-Motors – 24 міс; Marantec: приводи для воріт гаражного типу і аксесуари – 36 міс; автоматика для промислових ворітних систем – 24 міс.
  • Гідравлічна система – 12 міс;
  • Ролетні системи, секційні та в’їзні ворота (готові конструкції) – 24 міс;
  • Перевантажувальна техніка (за винятком гідравлічної системи) – 24 міс;
  • Профілі і комплектуючі для ролетних і ворітних систем – 12 міс;
  • Профілі, комплектуючі та фурнітура для АПС – 12 міс;

Варто також зауважити, що гарантійне зобов’язання не поширюється на:

  • лампочки електричні;
  • запобіжники;
  • елементи живлення (батарейки)
  • пульти дистанційного керування.

Сервісне обслуговування по гарантії забезпечується на безкоштовній основі при дотриманні ряду умов:

  1. Виконання Замовником правил експлуатації товару;           
  2. Наявність у Замовника договору та гарантійного талона;
  3. Встановлення виробу фахівцями компанії ВСВ-Груп.

Товар знімається з гарантії при наявності дефектів наступного походження і при невиконанні ряду вимог:

  • Механічні пошкодження товару внаслідок попадання в конструкцію сторонніх предметів;
  • Дефекти, викликані зовнішніми впливами (вогонь, сіль, луги, кислоти, аномальні впливи з боку навколишнього середовища);
  • Нанесення покупцем захисного лакофарбового покриття на товар;
  • Використання в умовах не призначених для цього регіону.
  • Здійснення ремонту та обслуговування товару протягом гарантійного строку не представниками компанії ВСВ-Груп.
  • Використання деталей виробництва інших фірм без узгодження з компанією ВСВ-Груп;
  • Внесення, без попереднього узгодження з компанією ВСВ-Груп, будь-яких змін в конструкцію товару;

Якщо пошкодження виникли внаслідок неправильного використання, ремонт оплачує Замовник.

Крім того, гарантійне зобов’язання не поширюється на вироби, які були виготовлені за розмірами замовника і перевищують максимально допустимі, встановлені в компанії ВСВ-Груп.

Товар або його частина, по яких є претензії, повинні перебувати на місці встановлення товару до моменту перевірки і підтвердження мотивованості претензії з складанням відповідного Акту.

Порядок надання претензій до якості виробів

Клієнт при виявленні несправності, повинен вказати обставини і місце, при яких вони відбулися. Претензія подається в будь-якій (письмовій або усній) прийнятній для Клієнта формі, на адресу компанії ВСВ-Груп. Щоб заява була розглянута якомога швидше, замовнику необхідно самостійно зробити фотографії об’єкта при наявності на ньому механічного пошкодження.

Вимоги до зображень:

  • Фотографії повинні бути з прийнятним дозволом і якістю, необхідними для визначення ступеня пошкоджень виробу та виявлення можливих причин їх появи.
  • Для винесення справедливої ​​оцінки, клієнту потрібно сфотографувати пошкоджену частину об’єкта з різних сторін, безпосередньо в той час, коли був виявлений дефект.
  • Крім виявленого механічного пошкодження або несправності в конструкції обладнання, зображення повинні показувати загальний вигляд виробу з наліпкою заводу-виробника.
  • У випадках, коли несправність полягає в зайвому шумі або, наприклад, в терті частин обладнання одна об одну, в тих, що стосуються їх між собою під час експлуатації, інших дефектах – матеріали можна надати в відео-форматі. При цьому відеозйомка повинна бути достатньої тривалості і зі звуковою доріжкою.

Фотографії в більшості випадків прискорюють процес розгляду претензії і зменшують кількість документів, які потрібні продавцеві для об’єктивної оцінки виявленого дефекту.

Розгляд рекламаційних претензій:

  1. Скарги від клієнтів, відповідно до законодавства, розглядаються не більше 14 днів (максимальний період); рішення приймаються за ним в цей же встановлений термін.     
  2. Виконання вимог по рекламації здійснюється протягом 30 робочих днів після прийняття рішення по претензії.          
  3. При необхідності здійснення ремонтних робіт, з виїздом на місце монтажу – повідомлення клієнта реалізується в письмовому форматі (поштовий лист, електронна пошта або будь-яки інший засіб письмової комунікації).
  4. Після того, як заявка про ремонт була прийнята представниками сервіс-центру – виїзд ремонтної бригади здійснюється протягом 7 робочих днів. Термін виконання ремонтних робіт залежить від їх складності, але не перевищує 30 робочих днів.    
  5. Якщо скарга була відхилена, замовнику пропонується повністю відремонтувати або замінити виріб, що вийшов з ладу за свій рахунок.

Постгарантійне сервісне обслуговування

Післягарантійне обслуговування здійснюються на платній основі, з урахуванням регламентованих правил сервісного центру компанії ВСВ-Груп. Звернення може бути здійснено, як в усній, так і письмовій формі.

В процесі надання подібної послуги сервісний центр дотримується власних правил, серед яких ключовим є використання рекомендованого обладнання та запасних частин. Останні – можуть бути на складі, що скорочує термін виконання ремонтних робіт до декількох днів, але не більше десяти. У разі відсутності будь-яких комплектуючих, терміни ремонтних робіт збільшуються на час відповідно заявленого терміну доставлення транспортними компаніями.

По закінченню робіт клієнт має право вимагати отримання висновку про природу несправності і всіляких причин появи. В обов’язковому порядку застосовується комплексна гарантія на роботу або окремі комплектуючі терміном до 90 днів.

Остаточна вартість ремонту є фіксованою і оголошується відразу після визначення поломки. Можливі два варіанти вирішення цієї проблеми:

  • За місцем монтажу здійснюються нескладні роботи.  
  • Якщо ж обсяг і складність робіт вище середнього – сервісний центр доставляє обладнання в офіс власним транспортом, з огляду на таку статтю витрат в кошторисі.

Ключові правила сервісного обслуговування

Технічний огляд і обслуговування відбувається в рамках діючого регламенту робіт, яким керується сервісний центр. В даному випадку, періодичність проведення комплексу робіт складає:

  • приватний сектор – раз в 12 місяців;
  • промисловий сектор – один раз в 6 місяців.

Кожні три місяці вимагають технічного огляду та обслуговування системи, що використовуються в агресивних умовах. До останніх можна віднести:

  • пункти автоматичної мийки легкового та вантажного транспорту;          
  • закриті приміщення і відкриті майданчики, де періодичність задіяння системи не менше 30 разів на добу;          
  • в кліматичних зонах з сильними поривами вітру, тривалими морозами або аномально високими температурними показниками.

Якщо в процесі технічного огляду виявлені серйозні порушення, обслуговування таких систем стає неможливим, аж до моменту усунення проблеми шляхом часткового демонтажу елементів конструкції.

Відмова клієнта від усунення недоліків монтажу також супроводжується отриманням письмового повідомлення про небезпеку подальшої експлуатації об’єктів, зі згадуванням появи можливих додаткових несправностей.

 Послуги ремонту або заміни важливої ​​частини конструкції не входять в завдання технічного обслуговування. Подібні роботи проводяться в рамках ремонтного договору. Полягає він аналогічно вищезазначеному образу. У процесі ремонту використовуються тільки рекомендовані комплектуючі, які повністю сумісні з встановленою системою, відповідають її характеристикам або вдосконалючи її.

 У разі проведення ремонтних робіт гарантія надається на встановлені запчастини. Як правило, їх термін становить не менше 6 місяців.

По закінченню ремонтних робіт видається акт, що включає в себе поетапну фіксацію всіх дій, моделі встановлених запчастин, а також їх вартість. Без подібного документа неможливо проводити подальше обслуговування, незалежно від строків обігу та суми ремонту.

Способи оплати

Ціна на товари розраховується за курсом євро, дійсному в день оплати. Оплатити замовлення Ви можете в національній валюті України одним із зручних для вас варіантів:

  • Онлайн-оплата на сайті банківською картою Visa / MasterCard.
  • Готівкою у відділенні Нової пошти (накладений платіж). Послуга діє у всіх містах країни, з якими працює транспортна компанія.
  • Готівкою в нашому офісі за адресою: м Київ, бул. Вацлава Гавела, 4, оф. 304.
  • Сплатити рахунок-фактуру в відділенні банку.
  • Виконати переказ коштів на платіжну картку ПриватБанку через термінал самообслуговування, Приват24 або касу.

Клієнти можуть здійснити оплату замовлення в Києві та інших великих містах і обласних центрах країни. Інформацію про адресу та телефони наших представництв можна знайти в розділі « Контакти ».

Варіанти доставлення

Здійснюємо доставлення в усі міста і обласні центри України. Обирайте найоптимальніший для Вас:

  • Самовивіз в робочі дні (пн-пт: з 9.00 до 18.00, сб: 10.00-15.00).
  • Адресне доставлення. Прийняті і оплачені замовлення в будні дні до 12.00 відправляються на наступний день. Доставлення замовлень, оформлених в суботу-неділю, виконуються в понеділок.
  • Транспортними перевізниками: Нова пошта, Ін-Тайм, САТ, УкрПошта, Делівері. Відповідальність за збереження замовлення несе перевізник. При отриманні посилки на складі, уважно огляньте товар на предмет відсутності пошкоджень, зовнішніх дефектів. Більше інформації про гарантійні умови і прийомі рекламацій можна дізнатися в розділі «Гарантія та повернення».

В компанії VSV-Group ви також можете замовити послуги з монтажу придбаної продукції: ворітних і ролетних систем, автоматики, шлагбаумів та інших товарів з каталогу.

З нами зручно працювати
Оперативний розрахунок вартості

Ви зможете прийняти зважене рішення, знаючи всі витрати

Точний замір - безкоштовно

Точність замірів робить терміни проектування і монтажу мінімальними

Якісний професійний монтаж

Над Вашим замовленням буде працювати команда досвідчених фахівців

Робота безпосередньо з виробником

Вам не доведеться переплачувати посередникам за обладнання

Довговічність і надійність

Наші конструкції справно працюють протягом 15 років і більше

Сертифікована якість

Якість продукції підтверджена сертифікатами виробника

… ДОВІРТЕСЯ ПРОФЕСІОНАЛАМ …